Vul eerst een zoekterm in voordat je op zoeken drukt

hoe anticipeer je op wisseling van ambtenaren?

Er zijn nogal wat mensen die naar een andere baan vertrekken, soms een ander project gaan doen in de gemeente.
Soms zijn ze niet op de hoogte van (mondeling) gemaakte afspraken.

Ik zie dat in meerdere gemeenten gebeuren. Er worden plannen gemaakt voor een bezoek. Ambtenaren vertrekken, hoe is het nu met geplande bezoek?
Heb je net van alles opgebouwd, moet je weer opnieuw uitleggen….

Ik had een verslag gemaakt van een gesprek. Opvolger had het niet gekregen. Dus verslag gemaild. Deze opvolger is ondertussen ook weer weg.

Het is strategischer als we ons hierop voorbereiden. Dat scheelt ons energie om dingen wéér uit te leggen. Wat denken jullie?
Moet de gemeenteraad eisen dat de inclusie-ambtenaar 5 jaar in deze functie blijft? Daar zitten ook weer nadelen aan….

Thema:
Deel gesprek via:

Wil je ook meepraten?

Maak nu een account aan Of log in