Vul eerst een zoekterm in voordat je op zoeken drukt

hoe gaan we met verloop bij gemeentes om?

Soms is het fijn als een ambtenaar een andere werkplek krijgt binnen dezelfde organisatie. Ander takenpakket.
Soms is het nadelig als een ambtenaar vertrekt.

Een opvolger wist niks van het gesprek, dus ik mailde mijn verslag van dat gesprek. Ik zag de opvolger niet zo enthousiast, dus ik dacht “eerst eens kijken of jij hier over een half jaar nog werkt.” En ja hoor, binnen een jaar of zo was hij weg.
Voor mij demotiverend, dan ga ik niet investeren in zo’n gesprek. Voelde als een sollicitatie gesprek, zo intensief! Was wel leuk, maar ook pittig.

Soms stagneren er projecten. Zijn er afspraken gemaakt, maar persoon is weg. En de opvolger heeft geen visie of geen tijd. We zouden met gemeente X gaan praten. Maar nee, corona + ….

Wij (particulieren inclusiegroep) hebben geen gezamenlijke internetomgeving. Dat maakt het lastig om eerder gemaakte afspraken in te zien, denk ik. Dus wat kunnen we doen?
Zelf verslagen maken van incidentele gesprekken, goed documenteren…. Zijn er dan wel gemeenten waar de ervaringsdeskundigen + gemeente een gezamenlijke internetomgeving hebben?

Mijn vraag: hoe gaan jullie met het vele verloop bij de gemeente om?

Thema:
Deel gesprek via:

Wil je ook meepraten?

Maak nu een account aan Of log in