Helpdesk
Meest gestelde vragen
-
Hoe kan ik mij afmelden?
Elke sessie kun je uitloggen door rechtsboven op ‘uitloggen’ te klikken. Wil je helemaal niet meer terugkomen op Klink en je profiel verwijderen? Dan kun je bij je profiel op ‘verwijder mijn account’ klikken.
-
Hoe werkt de Sociale Kaart?
Op de sociale kaart vind je organisaties, netwerken en initiatieven in Nederland die opkomen voor de belangen van mensen met een beperking. Je kunt de organisaties zelf opzoeken. Wil je weten hoe? Dat staat op deze pagina beschreven: https://www.platformklink.nl/hoe-werkt-het/
-
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Klink valt onder het privacybeleid van Ieder(in). Ieder(in) behandelt de persoonlijke gegevens van mensen die zich aanmelden bij Klink met de grootst mogelijke zorgvuldigheid. Mensen die zich aangemeld hebben bij Klink, kunnen hun gegevens opvragen, aanpassen en/of wijzigen. Persoonlijke gegevens zullen onder geen enkele voorwaarde aan derden verstrekt worden. Lees hier meer over het privacybeleid. https://www.platformklink.nl/privacy/